Codyho stránky

Država Baal-Peora

19. - 20. srpna 2005

Hrubá Skála

Zatím se neví nic konkrétního, jen že to bude a že to bude zaseu Jindry na Hrubé Skály, jako první sraz. Popis cesty najdete tedy na mém Blogu Bloxxter. Pro jistotu nabízím i popis rukou Baal-Peora osobně:

Borek pod Troskami (asi 10 km od Turnova směrem na Jičín, železniční stanice). Po silnici naproti hospodě směr Hrubá Skála, žlutá tur. značka (NE TROSKOVICE!!!). Přejdete 2 mostky přes potok Libuňku. Minete rybník Roketňák po levé ruce. Silnice vede lesem mírně do vrchu. Dojdete ke křižovatce, zde začínají domy - rovně na Hrubou Skálu (NE NA VIDLÁK!!!). Silnice vede do vršku skrz nepojmenovanou ves (Prašivec). Další vesnice - Hrubá Skála, hned za cedulí uhněte doprava polní cestou k osamocenému domu (dva vytrvale štěkající psi). Vedle domu cesta prudce klesá dolů k osamocené chatě (ZDE PARKOVAT V PŘÍPADĚ DEŠTĚ nebo při absenci automobilu s pohonem čtyř kol). Cesta se stáčí doleva a poté doprava k ČERNÝM VRATŮM za nimi rovně možno parkovat. SPACÁK, případně stan sebou. Možnost spaní v karavanu pro choulostivější jedince (6 - 8 míst podle tloušťky), pitná voda, elektřina, otevřený suchý záchod.

Pokud chcete něco víc vědět, co tady není napsaný, použijte ten formulář dole nebo napište přímo B.e.s.t.ovi nebo Baal-Peorovi.

Máte dotaz? Napište nám!

E-mail odesílatele:

Srazy

Zpět
Zpět na hlavní stranu Codyho stránek

Hlavní strana ×  Bloxxter ×  O Codym ×  Články ×  Cizí díla × Knihovna ×  Magie ×  Necronomicon ×  Srazy ×  Ke stažení ×  Odkazy ×  Mapa stránek ×  Diskuse ×  Kontakt