Původní readme: ZKOMPLETOVANÝ ARCHIV MOTOROVÉHO VOZU CD 842 verze 1.0 Obsahuje: - model - zvuky - kabinu denní - kabinu noční Po rozbalení budete mít v consist editoru 4 varianty vozu: 1/ CD 842 035-8 2/ CD 842 035-8 nečinný vůz 3/ CD 842 035-8 vůz s noční kabinou 4/ CD 842 035-8 obrácený vůz ************************************ Motorovy vuz rady 842 pro MSTS s interierem a animovanym cabview, verze 1.0 - 12.11.2003 Motorovy vuz rady 842 CD je urcen pro osobni a spesne vlaky na neelektrifikovanych tratich. Konkretni stroj 842.035-8 patri do vozoveho parku PJ Veseli nad Moravou (DKV Valasske Mezirici) Technicke udaje: Max. rychlost: 100 km/h Vykon: 425 kW Usporadani naprav: Bo´Bo´ Prenos vykonu: hydraulicky Zasoba nafty: 900 l Mist k sezeni: 64 + 14 Hmotnost: 46 tun Delka pres narazniky: 25 200 mm Vyrobce: Vagonka Studenka Instalace: Rozbalit archiv, adresar "CD842" nakopirovat do "MSTS\Trains\Trainset" Odlisnosti od betaverze: Byly upraveny drobne chybky ci nedostatky, do zvuku pridano "triskani kol", pridana figurka strojvedouciho, animovane sterace, osvetleny interier v noci. Byl vytvoren animovany cabview a pohled cestujiciho. Tyto vychytavky vytvoril Ondra Janis. Byly upraveny nektere jizdni a dalsi vlastnosti, o tyto vychytavky se postaral Ppoollll, Ppoollll@volny.cz Archiv obsahuje 3 verze: standardni verze s firou, otocena s firou a necinny vuz Vuz by mel fungovat v pohode, ale pokud nekdo najdete jakoukoliv chybu nebo budete mit navrh na zlepseni, tak mi to prosim sdelte mailem nebo pomoci icq, model rad vylepsim. Archiv ani zadny jiny soubor v archivu NESMI BYT POUZIT V ZADNEM KOMERCNIM PROJEKTU (ci jinem projektu, ktery je nabizen ostatnim subjektum za nenulovou financni castku) BEZ SOUHLASU AUTORA!!! Archiv ani zadny jiny soubor v archivu NESMI BYT DALE SIREN BEZ SOUHLASU AUTORA!!! Autori: Model, textury, zvuky: David Vasica, david.vasica@t-email.cz, http://dejv.msts.cz, ICQ: 153920710 (v obdobi rijen - cerven) Animovany cabview, pohled cestujiciho: Ondra Janis, vdojanis@volny.cz, http://zelpage.goo.cz/ondra/ Prijemnou zabavu Poznamka: Nenechave uzivatele upozornuji, ze v msts maji modely s hydraulickym prenosem vykonu sice zjednodusene, ale o to vice nerealisticky resene zvuky. Aby byly zvuky realisticke, je z eng souboru vypustena hydraulicka prevodovka! Model se tedy chova jako s elektrickym prenosem vykonu! Proto jsou trakcni vlastnosti kapanek jine, nez u realneho stroje. Vlastnosti jsou nastaveny podle skutecne soupravy 842 + 2x Btx. Kdo chce mit hydraulicky stroj, at si to nastavi sam, podotykam ale, ze zvuky pak budou neautenticke. Prevodovka radi automaticky pri 24, 40, 52 a 75km/h, s tim, ze pri 24 je takovy nejaky "mezistupen", pri kterem radi z 2000 na cca 1800 otacek, v ostatnich pripadech je to z 2000 na +- 1400 otacek. Jeste maly dodatek ke zvukum: skutecnost je takova, ze nektere zvuky jsou v kabine a v cestovnim prostoru slyset vice nebo mene v zavislosti na konkretnim stroji, na konkretnim stanovisti nebo pozici ve voze. Nekde to proste rve vic a nekde min. Na stanovisti neni motor, kompresor ani prevodovka skoro slyset, pokud neni otevrene okno. V modelu jsou ale zvuky slyset trochu vic, aby to bylo prece jen zajimavejsi. ************************************** Interiér (z pohledu cestujícího) a animované stanoviště strojvedoucího (cab) pro model CD842 Interiér: 3D model, textury: Ondra Janiš Fotodokumentace: Ondra Janiš Cab: 3D animace, textury: Ondra Janiš Fotodokumentace: Ondra Janiš Ručičky ukazatelů a levý boční pohled jsou s menšími úpravami použity z původního cabu k 842beta (autor Dejv). Děkuji p. Martinu Škodovi z DKV Val. Meziříčí za zpřístupnění motorového vozu 842 k nafocení stanovišť a části interiéru. Freeware -určeno pro distribuci s plnou verzí modelu CD842 připomínky, dotazy: vdojanis@volny.cz Readme Kadr: 842 034-1 Motorový vůz sloužící v PJ Veselí nad Moravou/DKV Brno. Model obsahuje .s soubory+textury.Eng je naklonován z TBP.