-  nejdřív klasiky klasik, kdy si začal malovat a s kým? měl jsi k tomu nákej konkrétní důvod? jaký jsi měl cíle a lišej se vod těch dnešních? S kým píšeš krew? má pro tebe ještě psát krew? stručná definice graffity. jestli si ňákou vyvinul za tu dobu co maluješÉ
     Malovat sem začal s Beastam a Dogou, pak me pomohla jedna vycházka s Biorem. Potom sem chvíli chodil malovat  s Roatem  a Pionerem, pozor to je člověk s velkym citem pro písmo a hlavně kompozici. Zároveň sem v té době to bylo tak před 5 lety chodil hodně na kreslení na UMPRUM kde sem strávil hodně času s Bloetem a Lavorem. Nějaký věci z tý doby  sou snad  ještě vidět. Jinak s jedním Debilem a jedním ,Gejem" tváříme uskupení Camarádi. 
     Co týče psaní crew, tak to beru spíš jako že sem součástí skupiny kterou tvoří tři dobrý camarádi než že by mě záleželo na tom kolik sme toho kde udělali. Ale byla doba kdy sem to tak cítil a bavilo mě to a myslím že v období takového toho hecování sme všichni tři dělali docela dost a na dobrých místech, to sme  ještě nebyli v jedný skupině a to byl asi i jeden z důvodů proč sme se dali dohromady. 
- jak se změnil pohled na graffity za tu dobu co maluješ?
Teď se víc bojim, nehodlám se tolik stresovat a když mám nějakej plán co udělat někde v centru mezi lidma, tak chci aby to stálo za to, bylo to nějakým způsobem vtipný nebo netradiční.Ty věci už nemají charakter jména napsaného sprejm i když se toho úplně nezříkám. Právě z důvodů, které sem zmínil na začátku tohoto odstavce, sem se pustil do hledání nových prostředků, jak se zviditelnit na ulici. Dělal sem různý pokusy s lepícími páskami, velký formáty prořezávaných samolepek, kreslil sem křídami, lil sem email na chodník.  Našel sem si charaktery holčičku a kazetu. V současnosti  promakávám sochy do ulice, tak že možná přibude Mr Hairy but solid a Madam Hairy Cat.
\
- jak vidíš dnešní situaci v praze?
Nevim co k tom říct je taková jaká je.Snad je víc zmaštěná ,ale bývala ještě víc. 
- kdo z ze současného dění tě ovlivňuje svojí tvorbou?
Nevim jestli přímo ovlivňuje, ale líbí se mi Dize, Teve  některý throw ups od Nela, cenim  Mostovi pokusi s technikou malovaní, musim ocenit Pointův prístup k věci a jeho organizační schopnosti, avšak jeho estetika není úplně moje gusto, pak mě baví spousta pokusů různejch lidí co začínaj  a jsou jakoby úplně mimo. Dřív to byl třeba Mesie pak Lumík, ten dělá fakt pekla. Wynil, nebo jak to píše, to je naproti  Motolský nemocnici , nevim asi 60 cm vysoký a 3m dlouhý ,tak napůl obtažený originálkou .Baví mě spousta věcí na ulici, který ani často nemaj graffiti ambice. Potom musím ocenit všechny aktivní bombery, ale ty mě moc asi neovlivňují.
- je pro tebe důležitém styl,fame nebo to neřešíš?
Mít osobitej styl,to je asi to nejdůležitější.
   Fame ,to je jistě podstatné, alespoň do té doby než člověk nějaké míry toho fejmu dosáhne. Ale bavíme-li se o Praze, tak to  není zas takový problém dosáhnout nějaké míry toho fejmu mezi zevlama na kopci. Stačí tam pár let chodit, dávat brko se správnejma lidma, udělat pár chromů co jdou přečíst, třeba u dálnice na Jižáku a je to. Já to přeháním ale nějak tak to je.
- myslíš že dnes lze říct že každý města  maj svý specifický styly nebo je ňákej mezinárodní styl? popř. který tě bavěj a sleduješ dění v jejich scéně?
Myslím, že existuje několik stylů nebo spíš přístupů které se dají vysledovat ve více městech po celém světě .Ale jistě osobitý styl toho kterého města taky existuje, to je jasné. Struktura města, podnebí, životní podmínky, ekonomická situace obyvatel to vše dává charakteristickou tvař tomu kterému městu a odráží se to více méně ve veškerém chování obyvatel ne jen v graffiti.
Co se týče stylu tak mě baví takoví věci který vypadaj kresebně což se nejlíp pozná podle prvního náčrtu nebo podle skici nebo tagu. to všechno co je dál už mě moc nezajímá .Když to někdo neumí nakreslit, tak to ničím jiným než že se to naučí, nezachrání. Takže z toho co sem viděl a já toho zase moc neviděl, mě baví Vitche, Herbert a vůbec v celé Jižní Americe dělaj zajímaví věci .Pak Twist ze San Franciska  a hodně jmen z USA hlavně jejich tags  and ups. Pak mě baví Sonik některí Relaxové a Rogerové, něco od Keramika, ale zas na druhou stranu některý ty jeho choraktry jsou až moc pitomí, mám namysli jistou nepříliš vtipnou infantilnost. Zajímavý věci sem viděl z japonska. Určitě Zasd, tam je vidět že to má v ruce, baví mě, že par čarama dokáže vytvořit  fungující věc, která je pevná a hlavně má výraz, náladu a je nádherně barevná.
- jakej máš názor na dění v ostaních městech české republiky, sleduješ co se děje jinde nebo tě to vůbec nezajímá?
Nemůžu říct že by mě to nezajímalo , ale moc toho o nich nevim.
- myslíš že někdy skončíš s malovánim (písma)?
No možná sem už skončil, ale ručně kreslený písmo používám pořád a skici taky dělám takže sem tam udělám něco i v budoucnu.
- co bys poradil lidem který začinaj?
Trénovat.
- grafz jde rozdělit nebo seskládat z těchto částí: troaps, piece, tag. jakou část máš nejradši?
Všechny ale tag prozradí nejvíc.
- přijde mi že i když lze v dnešní době sehnat hromada časopisů na internetu je spousty dobrech pieců, na věcech který se v praze objevujou posldní dobou se to nijak neprojevuje: máš nato stejnej názor - pak proč si myslíš že tomu tak je?
Asi to tak je. Myslim že sou tu i dobrý věci, ale jejich autoři si užily svoje a nechtěj tolik riskovat, takže ty věci jsou tak trochu schovaný.
Problém takovejch těch průměrnejch věcí je ten, že se vzájemně dost kopírujou a kopírujou vůbec.Tím pádem se nesoustředí na vývoj vlastního stylu, ale je jasné že to nějaký rok trvá a než člověk dosáhne vlastního stylu, tak třeba skončí nebo stratí chuť. 
- co tě ovlivňuje krom graffity třeba umění nebo tak ?
Jasně umění, kresba, malba, různý videa, objekty, akce, divadelní kulisy, užitá grafika, animaceÉÉ cokoliv. Je jasný že spousta tědlech věcí, sou hovadiny a sou to takový intelektuálský tlachání, ale v každym tom odvětvý se najde zajímavá, mě blízká věc. Mám rád takový věci, který nějak reflektujou život, u kterejch si můžu říct, jo, takle to je: takle se kluk hadá s holkou, takle kouká stará pani, takle se vysmažujou typové na bitě, todle je 380tej úsměv pokladní u McDonalds. Nebo mě baví věci, který mě nějakym způsobem zneklidňujou , sou dvojsmyslný či předvádějí některé věci v netradičních souvislostech. Nebo věci které se mi prostě libý tvarem, barvou, provedením.
 Celkem mě překvapilo, kolik současných uznávaných umělců je nějak spojeno s graffiti , nebo kolik současného umění má společného s věcmi, které vytvořili, nebo o kterých přemýšlely writeři. S těch umělců které sem objevil nedávno jsou zajímavý: Tom nebo John teď nevim Sachs, McGee, Yoshito Nara, Rob Pruid, Reas.
- myslíš že graffity bude stále součástí hip hop kultury nebo je možný že se může odělit, myslím tim jestli se v budoucnu projeví to že pasnim svýho jména a crew po městě není možný vydělat ani korunu. narozdíl od rapu a brejk denzu, ptám se protože jsem mluvil z lidma z jinejch zemí a divili se že skoro všichni z writaz z prahy choděj na rap hip hops mejdany.
 Na to aby jsi byl dorej writer, tak nemusíš pslouchat rep. Ale učitě se to kolem sebe bude vždycky nějak motat. 
- myslíš že graffity v praze je něčim specifický ?
Nevim.
- jak často skicuješ? děláš jednobarevný skici tj.pouze tvary propiskou nebo nějak  dotváříš fiksy apod? blbá otázka, ale přijde mi že když někdo začíná měl by se soustředit víc na tvary než na vomalovámky) nebo seš opačného názoru?
Skici nevybarvuju od začátku nikdy mě to nebavilo.Dělám je tak jednou za 14 dní
Ale když už tak aspoň 2 hodiny.
- najedné fotce sem viděl napsáno vod Akima  že grafity nemusí být pěkné. jak by sis tuhle větu vysvětlil popřípadě souhlasíš s ní jo nebo ne?a proč?
No jasně. Graffiti musí být hlavně striktní, pod tím ať si představí každý co chce a když sou striktní tak jsou pěkný, i když se třeba všem nelíbí. Zní to divně, ale je to tak.
- viděl jsi v poslední době nákej piece kterej by tě rozsekal?
Nevzpomínám si.
- myslíš že se dá v naší zemi graffity živit?
To už si řikal sám, za to když potaguješ dům, nebo zmastíš vlak, bych žádný peníze teď ani v  budoucnu nečekal, ale můžeš získat spoustu zkušeností a stěmi se možná nějakou formou živit dá .
- jak je pro tebe důležitá improvizace?
Málo kdy to je tak jak si to představuju takže ipruvizuju skoro vždy, někdy to věci prospěje jindy ne.
- ňáký plány do budoucna nebo již zmíněná improvizace?
Už sem zmínil ony sochy, dál bych rád udělal nějaký větší k
resby.Chtěl bych víc do ciziny .A seznámit se svými věcmi více lidí. 
- klasika začátek klasika konec  pozdravy pro fellaz.
Zdravim Skupinu, Modřany, Nusle, Lavora, Bloeta, Pio, Pastu, Rotha