V noci 2. 11. 2003 vsech 750 vitrin citilightu v prazskem metru pokryto plakaty s otaznikem behem 1a1/2 hodiny.....
....druhý den proběhla ve vestibulu metra dejvická ilegální vernisáž plakátu umístěných takzéž v citylightech....

Reklama je nejmocnější médium, útočí na nás z televize, rádia, z internetu, ze stránek časopisů…zahlcuje
ulice, dopravní prostředky, poštovní schránky i veřejné záchodky. Nevyhnete se jí. I když zdánlivě nabízí
různé zboží, představuje stále tentýž dokonalý svět, ve kterém se po sladkém hubne, kde žvýkačky čistí zuby,
cigarety chutnají a voní a autajsou nejbezpečnějšími místy na světě. Hodnoty bez hodnot, krása bez krásy.

Možná si myslíte, že Vás se to netýká. Reklama ale postupně a nenápadně znásilňuje podvědomí každého z nás.

Proto si bereme slovo. Zneužíváme reklamu, které zneužívá naše nejvnitřnější touhy, myšlenky a city, aby
prodávalazboží. Překrucujeme ji, pozměňujeme ji, přetváříme ji tak, aby alespoň jeden den mluvila řečí umění.
Vytváříme jiné reklamy, takové, které nemůžete přejít bez povšimnutí, takové, které vzbuzují neklid, takové,
které se nesnaží vplížit do vaší mysli bočním vchodem podvědomí.
www.ztohoven.cz
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>photos     >photography by: Adis (phatbeatz.cz) & ztohoven.cz