... aneb časopis studujících
CIAF 2005 – proč nelétaly belgické F-16 MLU?

Jak jsem se zmiňoval v reportáži o CIAFu 2005, ve vzduchu ani na zemi se v Brně neobjevily belgické F-16 MLU. Jak jsem také slíbil, zjišťoval jsem, proč se tak stalo a mám pro vás odpověď.

Belgické F-16 MLU se ještě v pátek 9.9.2005 připravovaly na svůj let na CIAFu, ale během dne dostaly zprávu, že v Belgii v Severním moři u holandského ostrova Vlieland havarovala v 10:55 jedna F-16AM, pilot Cdt. Fabrice Massaux bohužel nehodu nepřežil. Chtěli bychom vyjádřit upřímnou soustrast rodině a přátelům jistě výborného pilota.

Belgické letectvo posléze samozřejmě okamžitě zakázalo stejnému typu létat do prošetření nehody (obvyklá reakce), tudíž se musely F-16 z Brna po dotankování okamžitě vrátit do Belgie.

obrázek z článku
Cdt. Fabrice Massaux stojící vedle své F-16, 9.6.2005

Fotografie převzata ze serveru F-16.net.

Více informací o nehodě na anglickém webu F-16.net ZDE.



Publikováno: 13.9.2005 v rubrice ZprĂĄvy - Ze svÄ?ta
Diskuze: žádný příspěvek
Autor: wizaard (Šéfredaktor)
Náhled pro tisk




Vložit do fóra:
Vaše Jméno:
Vaše E-mailová adresa:
Předmět
Optimalizováno pro MS IE 6.0, Mozillu, FireFox a Operu
© Copyright 2004-2020 funous
Závazné právní podmínky
Gimpl
Portál Gymnázia Dobruška
Portál Odborného Učiliště 17. listopadu 1212
ŽVAV - ikona
XHTML - ikona
CSS - ikona
RSS - ikona
MySQL - ikona
PHP - ikona